1 Need For Speed ProStreet Dum Noi 04, 2007 4:18 pm
VHacker21
Varsta : 38
Sex :
Localizare : Logrono
Popularitate : 0
Puncte ZooZ : 6254
Numarul mesajelor : 218
Respectarea regulilor :
Sex :
Localizare : Logrono
Popularitate : 0
Puncte ZooZ : 6254
Numarul mesajelor : 218
Respectarea regulilor :
Uite ca avem si un demo cu care sa ne delectam pana pe data de 14 cand va aparea in magazine jocul. Ca jucator de NFS si dupa ce am jucat demo`ul m`am gandit sa fac un rezumat al lui ca sa stiti la ce va asteptati.
Grafica e incadrata intr`o scara de la 8 spre 10. E destul de reala in unele situatii mai ales drumul si vorbind de asta ma refer la asfalt; vopseaua de pe masina. La capitolu' fum si damage e cat se poate de reusit totusi in anumite conditii fumul te poate orbi si nu mai poti vedea asa bine adversarii din cauza lui, damage-ul este si el acceptabil dar nu la fel de accentuat k in Crashday,Colin McRae sau Flatout.
Demo-ul are doar 2 curse: prima fiind un fel de "checkpoint" sau "toolboth" denumita in ProStreet "speed challenge" si masina cu care mergi este un BMW M3 E92 iar a 2`a este un fel de "circuit" numita "grip race" si conducand un Nissan gt-r proto care e un fel de skyline varianta 2008, in ambele curse ai numele de Ryan Cooper.
Ca sa poti juca cu detaliile la maxim sa te bucuri de grafica jocului recomand minim 2 Gb de Ram si Pixel Shader 3.0 pe placa video de minim 256 Mb.
Vitezele maxime atinse au fost 320kmh in cazul BMW-ului (sa ne aducem aminte k si la NFSC a fost la fel de ex in NFSMW majoritatea treceau de 370kmh iar in NFSC doar cateva ajung la viteze apropiate) si 290kmh in cazul Nissan-ului folosind toate cele 3 "ratii" de nitroxide care le primesti.
Inca ceva legat de NPS: e total diferit fata de celelalte NFS de pana acum argumentand k nu se poate folosi asa cat doresti tu de ex.: un sfert de bara sau jumate doar cate un strat din cele 3 (presupun k se vor acorda mai multe in varianta full pe masura ce avansezi).
La capitolul control e totusi ceva mai greu dar nu imposibil de condus masina daca ai ceva skill ridicat de jucator inrait in seriile dinainte NFS. Vei putea conduce fara probleme si acest joc, cu un control ceva mai greu tre sa fi atent pe unde intri si pe cine lovesti si cum ca sa nu te izbesti de vreun stalp sau decor si sa nu fi "totaled" oricum chiar daca primesti "heavy damage" se misca mai greu masina dar inca mai merge si poti castiga dak foloseti NPS`ul, oricum poti intra in curbe cu viteza si fara sa te lovesti daca o abordezi in "drift" cum se spune...
In concluzie ii dau nota 8 pentru varianta demo ca 2 puncte le pierde ca nu au inclus si optiunile de tuning/customizing/autosculpt in varianta asta si doar 2 curse si 2 masini ca cere aproape de 3 ori mai mult se la sistem decat cerea NFSC, astept varianta full pe 14 nov sa vad cum e, totusi ma astept sa fie ceva mai bun de atat.
Jocul a fost testat pe sistemul meu (AMD Athlon X2 Dual Core, 2 Gb DDR 667, Geforce XFX 8600 GT de 256 MB cu Pixel Shader 4 si suport DirectX 10) deci daca ai sistem care il poate rula merita sa incerci noul Need for Speed generatia 2007...
Pentru cat a fost de mediatizat si cate zeci de filmulete au fost si cate pagini intregi de descrieri sau scrie despre el pe diverse site-uri ma astept sa fie exact ca in acele fimlulete/texte la varianta full...
Coloana sonora ramane acelasi mix de hip hop cu rock si underground cu care ne`a obisnuit EA Games in ultimul timp la seria NFS.
Astept impresii de la cei care au jucat demo-ul cat si de la cei care nu l-au jucat.